piątek, 20 października 2017

Pudełko na czekoladki

Dzień dobry,

dziś piękny dzień, piątek. Bardzo mnie to cieszy, szczególnie, że czeka mnie wolny weekend. Z przyjemnością stworzę coś nowego w mojej kochanej pracowni. To jest coś co zdecydowanie sprawia mi ogromną przyjemność.

Co jakiś czas powstaje u mnie coś zupełnie nowego. Tak właśnie będzie dzisiaj w tym poście.

Chciałabym przedstawić Wam pudełko na Merci. Pudełko w środku ma kieszeń, w której idealnie mieści się to pudełko słodkości.

Pudełko, to i inne, jest do kupienia w moim sklepie przejdź do sklepu.

Myślę, że takie pudełko jest idealne, na prezent urodzinowy czy imieninowy, dodatek do prezentu, jego sedno, a może jako drobne podziękowanie za dobry gest jaki ktoś dla Was zrobił. 

Praca jest bardzo ukwiecona. W górnej części pudełka są to kwiaty namalowane na papierze. Na środku delikatny obrazek, ukwiecony z napisem "Thank you" Natomiast w dolnej części pudełka umieściłam kompozycję kwiatową. Delikatności pudełku nadaje biała koronka, jednocześnie je rozjaśniając.

Pudełko wykonałam z:
-bazy z Filigranek
-papierów z kolekcji Królewski romans z Galerii papieru
-oraz digi stempla z Digital paper






 




Cieplutko Was pozdrawiam,
MarSi

1 komentarz:

Twój komentarz bardzo mile widziany. Z góry dziękuję.